Τρίτη , Δεκέμβριος 12 2017
Home / Δίαιτα / Αδυνάτισμα με 9 υγιεινές τροφές για πρωινό!!

Αδυνάτισμα με 9 υγιεινές τροφές για πρωινό!!

Όταν πρόκειται για αδυνάτισμα, το πρωινό είναι ο καλύτερος φίλος του ανθρώπου. Έχετε δίκιο όταν λέτε στα παιδιά σας να τρώνε πρωινό και είχαν δίκιο οι δικές σας μητέρες όταν σας έλεγαν ότι είναι το πιο σημαντικό γεύμα της ημέρας. Όχι μόνο σας δίνει ενέργεια για ξεκινήσετε τη μέρα σας αλλά σχετίζεται με πολλά οφέλη στην υγεία και φυσικά, την απώλεια βάρους. Δείτε 10 πρωινά γεύματα που θα σας βοηθήσουν να χάσετε κιλά.

Αυγό

Το αυγό αποτελεί ίσως την πιο παρεξηγημένη τροφή λόγω της αυξημένης περιεκτικότητας του κρόκου σε χοληστερίνη. Ωστόσο πλέον θεωρείται μια πλήρης τροφή καθώς περιέχει όλα τα μακροθρεπτικά συστατικά ενώ αποτελεί τροφή – σύμμαχο στο αδυνάτισμα. Γιατί; Έρευνες έχουν αποκαλύψει ότι προκαλεί κορεσμό για μεγάλο χρονικό διάστημα και βοηθά στην κατανάλωση λιγότερων θερμίδων κατά τη διάρκεια της ημέρας. Συστήνεται να καταναλώνετε έως 7 αυγά την εβδομάδα, περίπου.

Δοκιμάστε: Ένα βραστό αυγό, με μία φέτα τυρί χαμηλών λιπαρών και μία φέτα γαλοπούλα.

Κινόα

Έχετε δοκιμάσει αυτό το δημητριακό από το Περού; Περιέχει τις περισσότερες πρωτεΐνες από οποιοδήποτε δημητριακό, η αξία της οποίας συγκρίνεται με αυτήν του κόκκινου κρέατος και των γαλακτοκομικών. Είναι μια τροφή ελαφριά και εύπεπτη, βοηθά στην αιμάτωση του εγκεφάλου και έχει χαμηλό γλυκαιμικό δείκτη.

Δοκιμάστε: Βραστή κινόα με σταφίδες, μήλο και κανέλα.

Γάλα αμυγδάλου

Αντικαταστήστε το αγελαδινό με γάλα αμυγδάλου! Μία κούπα από πλήρες γάλα αμυγδάλου περιλαμβάνει 35-40 θερμίδες, τη στιγμή που το άπαχο αγελαδινό γάλα περιέχει 90. Επίσης δεν περιλαμβάνει ζάχαρη και είναι εμπλουτισμένο με ασβέστιο και Βιταμίνη D. Μπορείτε, επίσης, εύκολα να το φτιάξετε μόνοι σας.

Δοκιμάστε: Smoothie από 5 αμύγδαλα, 1 κόκκινο μήλο, 1 μπανάνα, ¾ της κούπας γιαούρτι, ½ κούπα γάλα 0% και ¼ κουταλιάς κανέλα. Ανακατέψτε όλα τα υλικά σε ένα μπλέντερ. Τα 450 γρ. smoothie περιλαμβάνουν 380 θερμίδες.

loading...

Μύρτιλλα

Τα μούρα είναι πλούσια σε φυτικές ίνες και έχουν χαμηλότερη περιεκτικότητα ζάχαρης από άλλα φρούτα. Ιδίως τα μύρτιλλα (blueberries) βοηθούν στην απώλεια λίπους. Έχουν, επίσης, σημαντικά οφέλη στο δέρμα και αποτελούν μια πλούσια πηγή αντιοξειδωτικών.

Δοκιμάστε: Γιαούρτι με μαρμελάδα από μύρτιλλα, ή βρώμη με μύρτιλλα, γάλα και μέλι.

Ψωμί σικάλεως

Αντικαταστήστε το ψωμί ολικής αλέσεως με ψωμί σικάλεως. Το ψωμί σικάλεως θα σας κρατήσει περισσότερο χορτάτους, με τις ίδιες περίπου θερμίδες. Σε σχέση με το λευκό ψωμί έχει 4 φορές περισσότερες φυτικές ίνες και τη διπλάσια ποσότητα μαγνησίου. Είναι πλούσιο σε σίδηρο, ψευδάργυρο, ασβέστιο και βιταμίνες της ομάδας Β.

Δοκιμάστε: Δύο φέτες ψωμί σικάλεως με μέλι.

Γκρέιπφρουτ

Καταναλώνοντας μισό γκρέιπφρουτ ή μισή κούπα χυμό γκρέιπφρουτ πριν από το γεύμα σας, μπορεί να σας βοηθήσει σημαντικά να χάσετε κιλά (έως και 6 κιλά σε 3 μήνες), σύμφωνα με έρευνα του Πανεπιστημίου Vanderbilt στο Nashville. Αποτελεί επίσης πλούσια πηγή αντιοξειδωτικών.

Δοκιμάστε: Γκρέιπφρουτ σε φρουτοσαλάτα με κανέλα ή βραστό γκρέιπφρουτ με κανέλα και μαύρη ζάχαρη και σερβίρετε με μία κουταλιά γιαούρτι.

Γιαούρτι

Στην Αμερική όλοι αναζητούν το ελληνικό γιαούρτι. Εμείς, το έχουμε. Πλούσιο σε πρωτεΐνη, σχετικά χαμηλή περιεκτικότητα σε ζάχαρη και μεγάλη πηγή προβιοτικών, το γιαούρτι αποτελεί το ιδανικό πρωινό.

Δοκιμάστε: Γιαούρτι 2% με μέλι ή με μούσλι.

Μαύρη σοκολάτα

Σοκολάτα σε δίαιτα; Βεβαίως. Η μαύρη σοκολάτα με τουλάχιστον 70% κακάο περιέχει καλά λιπαρά και προκαλεί το αίσθημα κορεσμού. Μπόνους, η ενέργεια που προσφέρει η καφεΐνη.

Δοκιμάστε: Βρώμη με μαύρη σοκολάτα ή προσθέστε την στο γάλα αμυγδάλου σας.

 

Αξίζει να δείτε...

Προλαβαίνετε να χάσετε λίγα κιλά μέχρι τις γιορτές! Ιδού ο τρόπος

Μην ανησυχείτε. Δεν χρειάζεται ταλαιπωρηθείτε. Αρκεί να πάρετε την απόφαση και να βάλετε μερικούς ρεαλιστικούς ...