Τετάρτη , Δεκέμβριος 13 2017
Home / Δίαιτα / Έξυπνα κόλπα για να σας βοηθήσουν να ξεφουσκώσετε.

Έξυπνα κόλπα για να σας βοηθήσουν να ξεφουσκώσετε.

Περισσότερο από το ένα τρίτο τω ενηλίκων παλεύει με την παχυσαρκία. Σίγουρα μια δίαιτα απαιτεί χρόνο, υπομονή και κόπο, αλλά μερικές φορές υπάρχουν κάποια κόλπα που μπορεί να σας βοηθήσουν να νιώσετε, αλλά και να φαίνεστε ελαφρύτεροι, στο τέλος της ημέρας. Αν συνεχίσετε την ανάγνωση θα μάθετε όλα τα μυστικά.

  • Προσέξτε την κατανάλωση γαλακτκομικών

Πολλοί αισθάνονται δυσφορία μετά από την κατανάλωση γαλακτοκομικών προϊόντων. Εάν αντιμετωπίζετε και εσείς το ίδιο πρόβλημα τότε δείτε μήπως έχετε δυσανεξία στη λακτόζη, που είναι το βασικό σάκχαρο του γάλακτος, το οποίο διασπάται στο λεπτό έντερο με τη βοήθεια της λακτάσης. Σε αυτή την περίπτωση μπορείτε να πίνετε γάλα χωρίς λακτόζη. Εκτός όμως, από το γάλα, ενδέχεται να σας φουσκώνει το γιαούρτι και τα τυριά και αν τα κόψετε μπορεί να αισθανθείτε καλύτερα.

  • Επιλέξετε το πρωί ένα τροπικό σνακ

Και τι εννοώ με αυτό; Φάτε για πρωινό ανανά ή παπάγια, και τα δύο αυτά τροπικά φρούτα περιέχουν ένζυμα, τη βρομελίνη και τη παπαΐνη, που βοηθάνε στη διάσπαση των πρωτεϊνών και διευκολύνουν τη πέψη. Φτιάξετε ένα δροσιστικό smoothie με παπάγια, ανανά και καρύδα.

  • Πίνετε νερό με λεμόνι κάθε πρωί

Όταν ξυπνάτε το πρωί στύψτε ένα λεμόνι σε ένα ποτήρι νερό και πιείτε το. Αυτό το ρόφημα βοηθάει στη λειτουργία του πεπτικού συστήματος και την αποβολή τοξινών από το σώμα. Αν δεν σας αρέσει η γεύση του νερού με το λεμόνι, μπορείτε να πίνετε πράσινο τσάι με λεμόνι.

  • Προσπαθήστε να τρώτε αργά

Εάν τρώτε γρήγορα τότε καταπίνετε πολύ αέρα, ο οποίος παγιδεύεται στο πεπτικό σύστημα και δημιουργεί πρήξιμο. Για να ελαχιστοποιήσετε το φούσκωμα, πρέπει να μάθετε να τρώτε με αργούς ρυθμούς.

  • Το απόγευμα φάτε κινόα

Και γιατί κινόα; Γιατί είναι μια πλούσια πηγή φυτικών ινών και καλίου, που και τα δυο σας βοηθάνε να νιώθετε λιγότερο φουσκωμένοι. Μια καλή επιλογή είναι να φτιάξετε μια σαλάτα με λάχανο, κινόα και βατόμουρα και θα έχετε ένα χορταστικό γεύμα.

  • Το βράδυ παραλείψτε την κατανάλωση αλκοόλ

Είτε πρόκειται για ένα ποτήρι κρασί με το γεύμα ή για ένα κοκτέιλ και τα δυο μπορεί να σας δημιουργήσουν πρήξιμο για πολλούς λόγους. Ένας από αυτούς είναι ότι το αλκοόλ θα σας ανοίξει την όρεξη και θα σας οδηγήσει σε τσιμπολόγημα. Κρατηθείτε μακριά από το ποτό και επιλέξτε ανθρακούχο νερό με λεμόνι ή τζίντζερ.

  • Πιείτε τσάι πριν πάτε για ύπνο

Μια κούπα πράσινο τσάι προάγει τη σωστή λειτουργία του πεπτικού συστήματος και βοηθάει στην πέψη. Είναι λοιπόν το καλύτερο ρόφημα για να τελειώσετε την ημέρα σας, να  ξεφουσκώσετε και να πάτε για ύπνο.

loading...

Περισσότερο από το ένα τρίτο τω ενηλίκων παλεύει με την παχυσαρκία. Σίγουρα μια δίαιτα απαιτεί χρόνο, υπομονή και κόπο, αλλά μερικές φορές υπάρχουν κάποια κόλπα που μπορεί να σας βοηθήσουν να νιώσετε, αλλά και να φαίνεστε ελαφρύτεροι, στο τέλος της ημέρας. Αν συνεχίσετε την ανάγνωση θα μάθετε όλα τα μυστικά.

  • Προσέξτε την κατανάλωση γαλακτκομικών

Πολλοί αισθάνονται δυσφορία μετά από την κατανάλωση γαλακτοκομικών προϊόντων. Εάν αντιμετωπίζετε και εσείς το ίδιο πρόβλημα τότε δείτε μήπως έχετε δυσανεξία στη λακτόζη, που είναι το βασικό σάκχαρο του γάλακτος, το οποίο διασπάται στο λεπτό έντερο με τη βοήθεια της λακτάσης. Σε αυτή την περίπτωση μπορείτε να πίνετε γάλα χωρίς λακτόζη. Εκτός όμως, από το γάλα, ενδέχεται να σας φουσκώνει το γιαούρτι και τα τυριά και αν τα κόψετε μπορεί να αισθανθείτε καλύτερα.

  • Επιλέξετε το πρωί ένα τροπικό σνακ

Και τι εννοώ με αυτό; Φάτε για πρωινό ανανά ή παπάγια, και τα δύο αυτά τροπικά φρούτα περιέχουν ένζυμα, τη βρομελίνη και τη παπαΐνη, που βοηθάνε στη διάσπαση των πρωτεϊνών και διευκολύνουν τη πέψη. Φτιάξετε ένα δροσιστικό smoothie με παπάγια, ανανά και καρύδα.

  • Πίνετε νερό με λεμόνι κάθε πρωί

Όταν ξυπνάτε το πρωί στύψτε ένα λεμόνι σε ένα ποτήρι νερό και πιείτε το. Αυτό το ρόφημα βοηθάει στη λειτουργία του πεπτικού συστήματος και την αποβολή τοξινών από το σώμα. Αν δεν σας αρέσει η γεύση του νερού με το λεμόνι, μπορείτε να πίνετε πράσινο τσάι με λεμόνι.

  • Προσπαθήστε να τρώτε αργά

Εάν τρώτε γρήγορα τότε καταπίνετε πολύ αέρα, ο οποίος παγιδεύεται στο πεπτικό σύστημα και δημιουργεί πρήξιμο. Για να ελαχιστοποιήσετε το φούσκωμα, πρέπει να μάθετε να τρώτε με αργούς ρυθμούς.

  • Το απόγευμα φάτε κινόα

Και γιατί κινόα; Γιατί είναι μια πλούσια πηγή φυτικών ινών και καλίου, που και τα δυο σας βοηθάνε να νιώθετε λιγότερο φουσκωμένοι. Μια καλή επιλογή είναι να φτιάξετε μια σαλάτα με λάχανο, κινόα και βατόμουρα και θα έχετε ένα χορταστικό γεύμα.

  • Το βράδυ παραλείψτε την κατανάλωση αλκοόλ

Είτε πρόκειται για ένα ποτήρι κρασί με το γεύμα ή για ένα κοκτέιλ και τα δυο μπορεί να σας δημιουργήσουν πρήξιμο για πολλούς λόγους. Ένας από αυτούς είναι ότι το αλκοόλ θα σας ανοίξει την όρεξη και θα σας οδηγήσει σε τσιμπολόγημα. Κρατηθείτε μακριά από το ποτό και επιλέξτε ανθρακούχο νερό με λεμόνι ή τζίντζερ.

  • Πιείτε τσάι πριν πάτε για ύπνο

Μια κούπα πράσινο τσάι προάγει τη σωστή λειτουργία του πεπτικού συστήματος και βοηθάει στην πέψη. Είναι λοιπόν το καλύτερο ρόφημα για να τελειώσετε την ημέρα σας, να  ξεφουσκώσετε και να πάτε για ύπνο.

Αξίζει να δείτε...

7 καρύδια την ημέρα τον γιατρό τον κάνουν πέρα!!

Τα καρύδια πρέπει να καταναλώνονται με προσοχή μόνο για το γεγονός ότι η μερίδα (που ...