Τετάρτη , Οκτώβριος 24 2018
Home / Διατροφική Αξία / Ένα ριζότο… αλλιώτικο από τ’άλλα!

Ένα ριζότο… αλλιώτικο από τ’άλλα!

Νέα έρευνα από το πανεπιστήμιο της Louisiana αποκαλύπτει ότι το μαύρο ρύζι ή αγριόρυζο περιέχει τα ευεργετικά για την υγεία αντιοξειδωτικά ανθοκυανίνες, συστατικά παρόμοια με αυτά που βρίσκονται σε βατόμουρα και μούρα.

«Μια κουταλιά μαύρου ρυζιού περιέχει περισσότερα ευεργετικά για την υγεία αντιοξειδωτικά από ό, τι περιέχονται σε μια κουταλιά βατόμουρα, αλλά με λιγότερη ζάχαρη και περισσότερες φυτικές ίνες και βιταμίνη Ε», δήλωσε ειδικός, από το πανεπιστήμιο της Louisiana. «Αν, λοιπόν, τα μούρα χρησιμοποιούνται για την ενίσχυση της υγείας, γιατί να μη χρησιμοποιείται με τον ίδιο τρόπο και το μαύρο ρύζι;».

Σύμφωνα με τον επικεφαλής της μελέτης το μαύρο ρύζι είναι πλούσιο στα αντιοξειδωτικά ανθοκυανίνες, ουσίες που βοηθούν στην καταπολέμηση του καρκίνου, των καρδιακών παθήσεων και άλλων προβλημάτων υγείας.

loading...

Πολλές μελέτες έχουν δείξει ότι αυτά τα αντιοξειδωτικά μπορούν να μειώσουν τα επίπεδα της «κακής» χοληστερόλης στο αίμα.

Το μαύρο ρύζι είναι το τέλειο συνοδευτικό για κάθε φαγητό και το ριζότο αυτό είναι σίγουρα η ασφαλής επιλογή. Δοκιμάστε να το φτιάξετε και δεν θα χάσετε.

Υλικά

1 μεγάλο κρεμμύδι κομμένο
1 κούπα άγριο ρύζι
1 κούπα φρέσκα μανιτάρια σαμπινιόν κομμένα
1 κουταλιά της σούπας ηλιέλαιο
2 κούπες νερό
Αλάτι
Πιπέρι

Εκτέλεση
1. Σε ένα βαθύ τηγάνι κάψτε το λάδι σε μέτρια φωτιά.
2. Ρίξτε μέσα το κρεμμύδι και τα μανιτάρια και σοτάρετε τα για 5 λεπτά.
3. Ρίξτε το ρύζι για πάρει μία γεύση και προσθέστε το νερό.
4. Μόλις πάρει βράση, αφήστε το ρύζι σε μέτρια φωτιά για μισή ώρα.
5. Βγάλτε το από τη φωτιά και σκεπάστε το με μία πετσέτα και ένα καπάκι.
6. Αφήστε το να τραβήξει όλα τα υγρά και το ριζότο σας είναι έτοιμο.

Αξίζει να δείτε...

Δείτε μερικές απορίες σχετικά με τα σνακ!

Τα τρώμε μεταξύ των γευμάτων για να μας «κρατήσουν». Ξέρουμε, όμως, να τα διαλέγουμε σωστά; …