Τρίτη , Δεκέμβριος 12 2017
Home / Διαιτολόγοι - Διατροφολόγοι / Ένα μικρό αλλά γεμάτο ενέργεια σνακ

Ένα μικρό αλλά γεμάτο ενέργεια σνακ

Μια επιλογή σνακ (σε τριάδα) που ανάλογα το φρούτο που θα επιλέξουμε κάθε φορά απολαμβάνουμε τα οφέλη του άμεσα, νόστιμα και υγιεινά! Ένα μικρό αλλά γεμάτο ενέργεια σνακ για τις δύσκολες ώρες τις καθημερινότητας!
Απλό, γρήγορο, εύκολο!

Επιλέγουμε:

  • 200γρ Γιαούρτι πρόβειο (ημίπαχο)
  • 2 κ.σ μούσλι (σκέτο ή με αποξηραμένα φρούτα)
  • 1 (μέτριο) φρούτο επιλογής μας
  • 2 κ.γ μαύρη σταφίδα Κορινθιακή

Η Κορινθιακή σταφίδα (πλούσια σε σίδηρο, βιταμίνη C, φυτικές ίνες) είναι ασπίδα για τον οργανισμό μας, με μεγάλα οφέλη όπως είναι υγεία των ματιών και δοντιών, προστασία εναντίον του καρκίνου του παχέως εντέρου, ευεργετική δράση κατά την δυσκοιλιότητα, την αναιμία, τον πυρετό και την οστεοπόρωση.

Επιλογές φρούτων ανάλογα τα γούστα μας:

Αχλάδι (το φρούτο των βρεφών): Είναι ιδιαίτερα εύπεπτο τρόφιμο για αυτό το συστήνουμε να το καταναλώνουν βρέφη και συνήθως δεν προκαλεί αλλεργίες!  Άριστη πηγή θρεπτικών συστατικών, φυτικών ινών, βιταμίνης C, χαλκού και καλίου. Έχει αποδειχθεί ότι μειώνει τον κίνδυνο καρκίνου του στομάχου, του οισοφάγου καθώς και του διαβήτη τύπου 2. Έχει αντιοξειδωτικές και αντιφλεγμονώδεις ιδιότητες καθώς συμβάλει και στην καλή λειτουργία του εντέρου!

Εσπεριδοειδή: Όλα τα εσπεριδοειδή είναι γεμάτα βιταμίνη C και φυτικές ίνες. Περιέχουν ορισμένες ενώσεις που ονομάζονται φλαβονοειδή, οι οποίες έχουν αντικαρκινικές ιδιότητες. Η βιταμίνη C είναι ένα ισχυρό αντιοξειδωτικό που προστατεύει τον οργανισμό μας, είναι απαραίτητη για τη σύνθεση του κολλαγόνου, το οποίο βοηθά στην επούλωση των πληγών, των συνδέσμων και των οστών. Βοηθά στην υγιή ανάπλαση του δέρματος (από ηλιακές ακτίνες) και μπορεί να αποτρέψει τα σημάδια της ηλικίας.

loading...

 Ακάι μπέρι: Από τα πρώτα φρούτα με αντιοξειδωτική δράση, μετά ακολουθούν τα κόκκινα σταφύλια και τα μύρτιλα. Έχουν αντιγηραντική δράση, ενισχύουν το ανοσοποιητικό σύστημα, μειώνουν το κίνδυνο του καρκίνου και των καρδιοπαθειών. Είναι πλούσια σε φυτικές ίνες και βοηθούν το μεταβολισμό και τον έλεγχο του βάρους.

 Μπανάνα: φρούτο με υψηλή περιεκτικότητα σε φυτικές ίνες, βιταμίνες A, B, E, C, σε ιχνοστοιχεία (κάλιο, σίδηρο, ασβέστιο, σελήνιο, ψευδάργυρο, μαγνήσιο, μαγγάνιο και φώσφορο). Ρυθμίζει την αρτηριακή πίεση και βοηθά στην καλή λειτουργία της καρδιάς. Αντιμετωπίζει τις εντερικές διαταραχές, ενισχύει τη δύναμη του εγκέφαλου, τη μνήμη, δημιουργεί μεγάλο βαθμό κορεσμού και βοηθά στην ενίσχυση του μεταβολισμού μας.

Ρόδι: (1/2 φλιτζάνι) νόστιμο και γεμάτο θρεπτικά συστατικά. Περιέχει κάλιο, μαγνήσιο, φυτικές ίνες, βιταμίνες Β1, Β2, Β6, βιτ C, E και Κ. Τα οφέλη του πολλά ενδεικτικά αναφέρω αντιμικροβιακές, αντιφλεγμονώδεις, αντιβηχικές, και αντιδιαρροϊκές ιδιότητες, προστατεύει από εγκεφαλικές βλάβες, ρίχνει την πίεση του αίματος συμβάλλει στην πρόληψη του καρκίνου του δέρματος, του μαστού και του προστάτη, αλλά και στην ­επιβράδυνση της ανάπτυξής τους.

 Ακτινίδιο: πλούσιο σε βιταμίνες C και E, κάλιο, χαλκό, μαγνήσιο και φώσφορο.  Προστατεύει από τον καρκίνο και συμβάλλει στην υγεία των ματιών. Είναι πλούσιο σε φυτικές ίνες, καθιστώντας το ιδανικό για την απώλεια βάρους. Μαλακώνει τις ρυτίδες και βελτιώνει τη γενική υφή του δέρματος. Επίσης στηρίζει την υγεία της καρδιάς και βοηθά σε διαταραχές του ύπνου.

Φράουλες: ένα φλιτζάνι φράουλες μας δίνουν το 100% σε βιταμίνη C που έχει ανάγκη ο οργανισμός μας. Βελτιώνουν την όραση, ενισχύουν το ανοσοποιητικό απέναντι σε ασθένειες και καρκίνο, μειώνουν τα σημάδια γήρατος και δυναμώνουν τα οστά (λόγω καλίου μαγνησίου και βιταμίνης Κ). βοηθούν στη διατήρηση υγιούς βάρους, μειώνουν τις πιθανότητες για καρδιακές παθήσεις, ενισχύουν το πεπτικό σύστημα

Αξίζει να δείτε...

Πως θα καταλάβετε ότι πρέπει να τρώτε περισσότερα λαχανικά

Είσαι σίγουρη ότι καταναλώνεις καθημερινά αρκετά λαχανικά, ώστε να εξασφαλίσεις τις φυτικές ίνες και τις ...